Veelgestelde vragen 2
Bestellen en bezorgen
Hoe plaats ik een bestelling? |
Kies een artikel of artikelen op onze webshop. Selecteer de juiste maat en voeg ze toe aan uw winkelmand. Eenmaal klaar met winkelen klikt u op uw winkelmand rechts bovenin het scherm en klik op afrekenen. Log vervolgens in op uw account of maak er een aan als u deze nog niet heeft. Vul uw gegevens in en kies uit een van de betalingsmogelijkheden. Na uw betaling wordt er een bevestigingsmail gestuurd naar het e-mail adres die u heeft opgegeven. Per mail wordt u op de hoogte gehouden van de status van uw bestelling. |
Wanneer ontvang ik mijn bestelling? |
Als u op een werkdag (maandag t/m vrijdag) voor 16:00 heeft besteld en uw betaling is ontvangen, wordt uw bestelling dezelfde dag verzonden. Bestellingen die in het weekend worden geplaatst en betaald, worden op maandag verzonden. Tijdens feestdagen kan het wegens drukte langer duren voordat uw bestelling verzonden wordt. U ontvangt altijd een bevestiging per e-mail als wij uw betaling binnen hebben, zodra uw bestelling verzonden wordt, wanneer deze naar u onderweg is en wanneer uw bestelling is bezorgd. In deze e-mails vind u ook een link naar de Track & Trace pagina, zodat u zelf kunt nagaan wanneer u uw bestelling ontvangt. |
Wat zijn de verzendkosten? |
In Nederland geldt:
In Belgie & Duitsland geldt:
|
Betalen
Welke betaalmiddelen biedt Bee Cute? |
Bee Cute biedt de volgende betaalmogelijkheden:
|
Hoe veilig is het winkelen bij Bee Cute? |
Bee Cute maakt gebruik van een SSL-verbinding, wat betekend dat alle persoonlijke gegevens die u ons toevertrouwd, worden versleuteld waardoor anderen uw informatie niet kunnen inzien of anderszins kunnen worden achterhaald. U kunt beveiligde websites herkennen aan het slotje links in de adresbalk van uw browser bovenaan de pagina. Daarbij worden de feitelijke betalingen gedaan via het beveiligde betalingsportaal van Multisafepay. Hierin worden uw gegevens volledig afgeschermd. Ook Multisafepay maakt gebruik van een SSL-verbinding. |
Hoe wordt de BTW berekend door Bee Cute? |
Alle prijzen getoond op Bee Cute, zijn inclusief 21% BTW. |
Ruilen & Retourneren
Hoe kan ik bestelde producten retourneren? |
Volg onderstaande instructies op om de verzending en verwerking van uw retour(en) voorspoedig te laten verlopen:
Voorbeeld 1: Als u uw aankoop met iDEAL heeft betaald dan krijgt u binnen 14 dagen het retourbedrag terug op de rekening waar u mee heeft betaald. Voorbeeld 2: Heeft u uw aankoop betaald met een Gift Card dan krijgt u binnen 14 dagen een digitale Gift Card met een waarde gelijk aan het retourbedrag. Let op! Outlet artikelen kunnen niet geruild of geretourneerd worden! |
Hoe kan ik mijn aankoop ruilen? |
Per ongeluk de verkeerde maat of niet de juiste kleur? U kunt de artikelen die u wilt ruilen binnen 30 dagen bij ons retourneren en vervolgens een nieuwe bestelling plaatsten met de juiste artikelen. Let op! Outlet artikelen kunnen niet geruild of geretourneerd worden! |
Hoe werkt het met verzendkosten bij ruilen? |
Als u een artikel met verkeerde maat of onjuiste kleur wilt ruilen, kunt u deze binnen 30 dagen aan ons retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen voor het artikel in de juiste maat of kleur. De verzendkosten voor de nieuwe bestelling zijn voor u zelf bij orders onder de €50 binnen NL en onder de €70 voor België en Duitsland. Wilt u een artikel ruilen door een fout of defect van onze kant? Dan nemen we de retourkosten en verzendkosten van de nieuwe bestelling op ons. Neem hiervoor even contact met ons op door te mailen naar info@bee-cute.nl of via onze Live Chat rechts onderin het scherm. |
Wat is het herroepingsrecht en hoe maak ik daar gebruik van? |
Het herroepingsrecht is het recht om artikelen binnen een bepaalde tijd na aankoop te kunnen retourneren of ruilen. U heeft het recht uw bestelling tot 30 dagen na aankoop zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering 14 dagen de tijd om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige aankoopbedrag gecrediteerd. Let op! Outlet artikelen kunnen niet geruild of geretourneerd worden! Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht meld u uw retour aan via ons self-service retoursysteem in uw klant account. U krijgt dan het verschuldigde orderbedrag, met aftrek van retourkosten, binnen 14 dagen na aanmelding van u retour terug op de wijze waarop u heeft betaald, mits het product reeds in goede orde retour is ontvangen. Mocht het product of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij retour goed verpakt is. |
Ik heb bij de betaling van mijn aankoop een Gift Card gebruikt. Hoe werkt dit dan als ik mijn aankoop wil retourneren? |
U krijgt bij Bee Cute het aankoopbedrag bij retourneren op dezelfde wijze terug als dat u betaald heeft. Als u het gehele bedrag van uw aankoop met een Gift Card heeft betaald, dan krijgt u bij retourneren een digitale Gift Card met de waarde van het aankoopbedrag terug. Heeft u alleen een gedeelte van het aankoopbedrag betaald met een Gift Card en de rest via iDEAL, dan krijgt u het bedrag dat u met de Gift Card heeft betaald terug in de vorm van een digitale Gift Card met diezelfde waarde. Het resterende bedrag krijgt u terug op de rekening waarmee u heeft betaald. |
Gift Card
Ik heb een Gift Card ontvangen. Hoe verzilver ik deze? |
U verzilvert een Gift Card met het afrekenen van een bestelling. Dit doet u als volgt:
|
Kan ik mijn Gift Card in delen gebruiken? |
U kunt een Gift Card zo vaak gebruiken tot de volledige waarde is verbruikt. Mocht het aankoopbedrag van uw bestelling dus minder zijn dan de waarde van uw Gift Card dan wordt het aankoopbedrag in mindering gebracht op de Gift Card. U kunt het resterende bedrag dat overblijft op uw Gift Card dan voor een volgende aankoop gebruiken. |
Kan ik ook gedeeltelijk betalen met een Gift Card? |
U kunt uw aankoop gedeeltelijk met een Gift Card betalen en gedeeltelijk met een andere betaalmogelijkheid. Is het aankoopbedrag namelijk hoger dan de waarde van uw Gift Card dan wordt de waarde van uw Gift Card in mindering gebracht op het aankoopbedrag. Het resterend openstaand bedrag dient u dan via een andere betalingsmethode te voldoen. De waarde op uw Gift Card is hierbij dan helemaal verbruikt en de Gift Card is dan onbruikbaar geworden. |
Overig
Hoe weet ik welke maat ik moet bestellen? |
Maten kunnen per merk of artikel nog wel eens verschillen. Wij proberen u hierover zoveel mogelijk te informeren op de productpagina's. Onze maattabel geeft een richtlijn bij het kiezen van de juiste maat. Aan de hand van de lengte van uw kind, kunt u de maat bepalen. Twijfelt u toch nog over welke maat u zou moeten kiezen of over een bepaald artikel? Neem dan gerust contact met ons op via het contactformulier, telefonisch met tel.: +316 57 54 75 68 of via onze Live Chat, rechts onderaan het scherm. |
Ik heb een artikel net ontvangen en nu is het afgeprijsd. Heb ik recht op verrekening? |
U heeft helaas geen recht op teruggaaf van het prijsverschil, als korte tijd later een reeds aangeschaft product afgeprijsd blijkt te zijn. |
Wat moet ik doen als ik een klacht heb? |
Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze producten en de service gerichtheid naar u als klant. We willen dat u tevreden bent over onze producten en dienstverlening. Daarom raden wij u aan met een klacht contact met ons op te nemen. Dit kan:
We reageren zo spoedig mogelijk op uw klacht en zullen, in overleg met u, het probleem zo spoedig mogelijk oplossen. We reageren uiterlijk binnen 5 werkdagen inhoudelijk op uw klacht. Wij doen altijd ons uiterste best om klachten naar tevredenheid van de klant op te lossen. Mocht u toch niet tevreden zijn met de oplossing die wij bieden naar aanleiding van uw klacht, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. |